Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av rottweilers - 17 augusti 2014 18:53

Fyra veckor har gått sedan jag lyfte på röven och tog semester. Och vilken sommar det har varit. Sol och värme från dag ett. Det känns helt okej att börja arbeta ändå, det är mycket som händer nu framöver, både privat och på jobbet. Jag känner mig för en gångs skull helt utvilad och det kan jag säga var länge sedan sist. Man märker nu också att hösten står för dörren som förstärker känslan av att sommaren faktiskt är slut.
Idag har jag lagt upp del/träningsmål för mig och Hugo. Hemi ska få träna det hon tycker är kul som sök.
Har även planerat för höstens renoveringar av lägenheten. Gör jag inte ett schema över det så kommer det bara bli halvdant gjort.
Nu ska jag sätta mig och kolla efter några mysiga höstkläder och beställa ett par nya trekkingbrallor.

Ovido - Quiz & Flashcards