Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av rottweilers - 15 augusti 2014 16:10

Var ut på klubben igår, tänkte fortsätta nöta inkallningen och få Hugo att komma in vid min vänstersida istället för att sätta sig framför. Men när vi väl kom dit var det många hundar på planen vilket jag ändå blev ganska glad över. Så istället för inkallning jobbade jag med att han skulle fokusera på mig istället för omgivningen med mycket lek och godis, jätteduktig var han. Hemi fick vara ensam hemma, det verkar som att hon tycker det är superskönt att få vara för sig själv.
Idag har jag fortsatt agera flytthjälp till farmor och farfar. Det var en jäkla massa saker som skulle till soptippen. Upptäckte att det är ganska kul att kasta saker. Passade på att ta med en del saker hemifrån som jag strött mig länge på. STORstädat hela hemmet har jag också gjort, så nu kan jag fortsätta avnjuta den sista riktiga semesterdagen för i år. På måndag är det återigen byxor, arbetströjor, tidiga morgnar, rutiner och vardag som gäller. Kan inte direkt säga att jag längtar.

Ovido - Quiz & Flashcards