Alla inlägg under juni 2014

Av rottweilers - 29 juni 2014 20:35

Sylvassa tänder. Äter sten. Hittar allt skräp man inte trodde fanns, osv. Men härligt är det. Han är så fruktansvärt söt så jag går sönder inombords. Han är en trygg och nyfiken en, och framförallt lättlärd. Efter en dag kan han sitt, och nu sitt utan godis. Han börjar även lyssna på inkallning. Duktiga lilla goa grabb! Hemi börjar också uppskatta honom och verkar tycka om att ha fått en kompis.

Av rottweilers - 23 juni 2014 22:49

Ja så är det. Jag har varit på jakt efter en hund länge, jag hoppas innerligt att denna grabb kommer bli den hund jag vill ha. Många funderingar fram och tillbaka. Tik/hane? Rottis el. schäfer? Valp eller en äldre unghund? Men nu är det bestämt och det känns 1000% rätt. På torsdag kommer han, som jag längtar <3

Och givetvis en midsommarbild på drottningen

Ovido - Quiz & Flashcards