Alla inlägg under september 2014

Av rottweilers - 11 september 2014 22:50

I lördags hade jag mitt event för koncernen á 100 pers. Jag har jobbat stenhårt inför detta de senaste tre veckorna efter semestern, både på jobbet och hemma då timmarna ibland är alldeles för få. Men efter 16 förhoppningsvis matchande scheman och hårt hållna tummar för att inte ha missat någon deltagande så började folket rulla in. Glada och förväntansfulla. Det gjorde mig mer närvös, det värsta vore om folket inte skulle tycka det var värt att offra en ledig helg.
Men hela dagen rullade på, inte en enda miss och allt klaffade. Alla grupparbeten som gjordes under dagen gav minst sagt avkastning.
När allt var klart gick jag upp till mitt hotellrum, la mig i soffan och försökte reflektera dagen. Första tanken jag fick var - fan vad ballt, och jag kände mig riktigt stolt över mig själv. Det är inte ofta jag har eller vågat känna så. Men den känslan kommer jag alltid att minnas.
Eftersom att jag var "festarrangör" så hade jag blivit uppgraderad till en svit med bastu och en ishink med en flaska skumpa. Det blev en fin uppladdning inför kvällens kickoff kan jag säga. Fan vad kul det var.

Ovido - Quiz & Flashcards