Direktlänk till inlägg 26 augusti 2014

ÄNTLIGEN HEMMA!

Av rottweilers - 26 augusti 2014 19:01

Har varit på tjänsteresa i två dagar på en herrgård ute på landsbygden. 2 hektiska dagar har det varit och det är minst sagt korvstoppning i huvudet. Men jäklar vad man växer i sin roll både i kunskap och personlig utveckling! När man är med i ett sådant projekt som jag nu är så måste man kliva ut ur sin bekvämilghetszon, göra sånt man är rädd för och kunna ta beslut.

Men jävlar vad världen är liten ibland. Igår vid middagen frågade min kollega mig om hur det gick med valpen. Det gick ju bra såklart, sa även att jag tycker det känns en aning läskigt med att ha en fyra månaders valp på ca 21 kg. En kille som jobbar på en annan avdelning hos oss frågar vad det var för ras och jag svarade. Han frågade om jag hade hämtat den från Sundsvall och det kommer fram att han har köpt Hugos bror. Jäklar vad det ska bli kul när dom väl träffas. Nu ska jag slockna en stund och hoppas på en ordentlig sömn, imorgon blir det en presentation inför styrelsen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rottweilers - 23 januari 2015 08:11

Ett tungt ämnde en sådan här härlig fredagsmorgon. Jag har precis gråtit en skvätt efter att ha läst ett inlägg på fb ang en grabb som heter Linus, som blir mobbad och slagen i skolan. Det är väldigt få saker som gör mig så förbannad. Jag själv blev...

Av rottweilers - 4 januari 2015 12:20


Önskar Hemi, Hugo och polarna!

Av rottweilers - 27 december 2014 09:01


Julen ha varit bra, den firades tillsammans med familjen hemma hos farmor och farfar. Trots mina 28 år och min predikan om att jag inte ska ha så många julklappar så fick jag det ändå. Biotherm- produkter, parfymer, presentkort på golvet som ska lägg...

Av rottweilers - 20 december 2014 22:59

Läste i lokaltidningen, en man är ute och går med sin hund när han möter tre andra män som frågar efter en tändare. Då blir gubben misshandlad och en av killarna ska tydligen ha sparkat ihjäl hunden, en chihuahua... Om man läser mellan raderna på en...

Av rottweilers - 15 december 2014 22:03


Ett sätt att bygga fin relation mellan mig och valpen tänker jag. För varje träning jag och Hugo gör, eller för varje promenad där han får möjlighet att springa av sig en stund tycker jag att vi allt eftersom får en finare kontakt. Dels för att jag b...

Ovido - Quiz & Flashcards