Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av rottweilers - 10 augusti 2014 13:33

Hej! Nu är det ett tag sedan, men eftersom att alla mina dagar har sett ungefär likadan ut så hade det varit enklare att kopiera något gammalt ilägg :).
Nu är det iaf klart. Jag har köpt lägenhet, nämligen den jag har hyrt i 6 är. Det har skett en ombildning av fastigheten från hyresrätt till bostadsrättsförening. Jag är så glad, bättre köp-läge finns inte. Allt är klart med banken så den 1a september är den MIN. Jag har börjat med att riva golvlister och slipat ner tapetfogar samt spacklat dom. Nu är det bara att vänta tills tapeterna kommer och sen ska det läggas nytt golv.

Om man hoppar vidare till min semester så har det varit helt fantastisk. Sola och bada har stått som prio 1. Sedan var det krogstråket, favoritveckan på hela året, tre utekvällar blev det. Det har inte bli it så mycket hundträning. Jag har dock försökt separera hundarna lite eftersom att det har varit svårt att får till en bra relation till Hugo, medans jag försöker bygga den med honom så kommer han istället närmare hemi och följer hellre henne än mig. Men det går bättre nu efter jag började med det. Idag ska vi iväg tull klubben, det är såpass mycket svalare nu.

Och igår var det kräftpremiär, finns det något godare?

Ovido - Quiz & Flashcards