Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av rottweilers - 16 augusti 2014 23:01

Jag har min favoritstund just nu. Jag ligger i min renbäddade säng med valpen i fotändan och den stora ligganes som klistrad vid min sida. Medans dom snarkar på varsitt håll läser jag min favoritsere, har hunnit till bok 28. Jag läse hela serien för kanske 10 år sedan men kommer inte ihåg så mycket, det blir som att jag aldrig läst dom. Jag är så glad att mamma sparade hela samlingen.
Jag skulle egentligen ha åkt till en kompis ikväll. Men eftersom att jag har spanat in några röda fläckar på golvet så kändes det inte så passande att åka och egga upp hennes två virila hanar. Synd att jag inte filmade hemi när jag tog fram hennes största skam i livet, löptrosan (som jag kallar den för). Blicken börjar flacka, svansen åker in mellan benen och hon näst in till kryper till närmsta gömställe. Stackarn. Men om hon får välja mellan att inte använda trosan och sova på golvet eller sova i sängen med den på så hade hon nog valt det senaste alternativet, oavsett obehag. :)

Ovido - Quiz & Flashcards