Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av rottweilers - 5 oktober 2013 11:13

Hittade annonsbilden på Hemi, precis innan hon skulle fylla 2 år. Det har nu gått strax över ett år sedan dess, och jag måste säga att det har hänt en del med henne sedan dess. Förutom påbyggda muskler så har hon lärt sig en massa. Från att endast kunna sitt och ligg till att nästan vara tävlingsklar i lydnadsklass 2. Men det väntar vi med till våren. Planen inför nästa år är att ta lp2 och påbörja lydnadsklass 3 och prova på spårappellen.
Älskade fyrbenta vän, vad glad jag är över att jag kollade annonser just den dagen. Hade jag väntat så jade du bott hos någon annan.

Det har varit en lång morgon. När klockan var 10 så hade jag varit ut med hunden, handlat, städat och nu hänger tvätten på tork. Det är så härligt att vakna tidigt på helger och veta att jag inte har några måsten utan har hela dagen framför mig. Jag har bestämt att vi ska ut till klubben och träna i pissvädret om en stund, perfekt väder för platsliggning.

Ovido - Quiz & Flashcards